"Baban seni almaya gelmeyecek. Ben de götürmem. Senin baban öldü." dedim.
"Öldüğünü biliyorum." diye yanıtladı Kugen. "Hava karardı ve hala beni almaya gelmedi."
Kugen'in boğazına fasulye kaçmış, boğularak ölmüştü. Açgözlü ya da pisboğaz bir çocuk değildi. Sadece çok fakirdik. Köydeki diğer bütün çocuklar Kugen'dan daha iyi bir hayat sürüyordu. Durumumuz öylr kötüydü ki, Kugen her zaman fasulye yiyemezdi.