Zira gerçekte insanın kendi güçlerini kullanmasından ve hissetmesinden başka hiçbir zevk yoktur ve en büyük acı, insanın güce ihtiyaç duyduğunda yokluğunu hissetmesidir.
Kavga, spor değildir ve bu yüzden kavga, estetiğin en az düşünüldüğü ya da hiç düşünülmediği olaydır. Estetik zamanla oluşabilir. Kavganınsa zamana ayıracak zamanı yoktur.