Elimizde bir çelişki var. Ebeveynler çocuklarını şekillendirir. Çocuklar kendini şekillendirir. İkisi de doğru. Bu çelişkiye yanıtım;onu yok saymak yerine kucaklamak ve bunu tek bir düzeltme ile yapabiliriz: Çocuklarımızdan sorumlu değiliz, çocuklarımıza karşı sorumluyuz.