Bu yersiz Arap düşmanlığını hiç anlamıyorum. Siyasi olarak bakmıyorum sadece anlamsız geliyor. Arabı vs seversiniz sevmezsiniz ayrı mesele ki ben çoğunlukla sevemiyorum bazı nedenlerle ama ortaya konan argüman tuhaf. 1. Dünya Savaşı’ında bize ihanet ettiler diye nefret pompalanıyor, ama aynı nefret Batı’ya karşı duyulmuyor. Hayrdır, Avrupa bize aynı savaşta çiçek saçtı da haberimiz mi yok?