Aleska

Aleska
@archielst
Ve karalar içindeki şeytan nezaret eder. Koruyucu meleğim çekip gider.
Ölüm, yalnızca bir dış görünüştür; bir şeyin ortadan kalktığını, yok olup gittiğini düşünmemiz de aldanıştır.
Sayfa 23
Reklam
Her şeye vakit vardır ama yapmaya değer şeyler hariç.
Sayfa 91
Bir zamanlar “Çok şey yapacağım, ölmeyeceğim! Bir devim ben ve görevlerim var!” derdim. Ama bu devin tek amacı var şimdi, kimsenin umurunda olmasa da, yoluyla yordamıyla ölmek…
Alıntı
Sözgelimi, birini dövmesen de bir aptal olduğunu söylesen üzülür. Ama çok akıllısın deyip parasını vermesen bile sevinir…
Alıntı