stefan zweig'ın başlıklarına hayran kalmamak elde değil,okuduğum her kitabı için koyulabilecek en iyi başlıkları koymuş.Kitapta belirgin bir şekilde bir kadının gözünden ahlak-onur ikilisi veya ikilemi irdelenmiş gibi, değerli bir kitap fakat öyle herkesin kesinlikle okuması gereken bir kitap değil fikrimce,kitap değersiz de değil fakat hani derin bir kitap da değil bu yüzden kişiyi zinde veya formda tutabilecek bir kitap gibi.