Milit4rr

Milit4rr
Profilim klimalıdır... Üst üste beğeni yapmayın lütfen (engelliyorum)
Ah bu ben..
Beni hayal kırıklığına uğratan, benden başkası değil.
Alıntı
Reklam
Benim bir odam bile yok..
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
Alıntı
Ölene kadar uyusam ne değişir?
Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim?
Edebiyat
Nedir sizin gerçeğiniz?
sürekli değişen, hiç kalıcı ve samimi olmayan insan ilişkileri. Şeytan görsün hepsinin yüzünü!
Alıntı
Veda Et
Bir yerin artık senin olmadığını hissettiğinde..
Duygu ve Düşünce
Reklam