Yalnızlık bana yabancı değil. Ama bazen yalnızlık bile insana fazla gelir. İnsan kendi içine o kadar kapanır ki orada bile kendine yer bulamaz. Sanki ruhum dar bir odada ileri geri yürüyen bir gölge gibi. Kapı açık, ama dışarı çıkmaya cesaret yok
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Görüp ahkâm-ı asrı münharif sıdk u selâmetten
Çekildik izzet ü ikbâl ile bâb-ı hükûmetten.
Usanmaz kendini insan bilenler halka hizmetten,
Mürüvvet-mend olan mazlûma el çekmez iânette.
Namık Kemal