Milit4rr

Milit4rr
Profilim klimalıdır... Üst üste beğeni yapmayın lütfen (engelliyorum)
Kimse acısıyla güçlenmez...
O yıllarda öğrendiğim en acı şey şuydu: İnsanlar acı çektikçe daha iyi olmuyordu. Tam tersine, acı onları daha sert, daha kırıcı, daha tahammülsüz yapıyordu. Büyüklerimin yüzlerinde gördüğüm o karanlık ifade, bana hayatın kolay olmayacağını çok erken yaşta öğretmişti.
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çocukken büyümüşlerdeniz biz...
Çocukluğumda insanlara karşı duyduğum korku, açlıktan ya da dayaktan değil, onların kalplerindeki acımasızlıktan gelirdi. İnsan, küçücük bir çocukken bile kötülüğü tanıyabiliyor. Çünkü kötülük bağırır, taşar, saklanmaz. İyilik ise sessizdir, utangaçtır; çoğu zaman fark edilmeden geçip gider.
Alıntı
Peaky..
Bazen ölüm bir lütuftur.
1000 Kitap
“It’s only after we’ve lost everything that we’re free to do anything.”
Alıntı
G. O. T
"Güç, insanların nerede olduğuna inandığı şeydir."
Alıntı