Anlatımı o kadar güzel ki satranç oynandığı sırada anlatılan o yavaşlık resmen içime işledi, sabırsızlanmaya başladım. Zaten Stefan Zweig'in karakterlerin iç dünyasına inmesine ve onları psikolojik olarak incelemesine hastayım o yüzden 10 puan vermekte asla tereddüt etmediğim bir kitap oldu.