Berna

Berna
@armatyus
Günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hakim olacağız.
Reklam
Bana öyle geliyor ki, hakikaten yapabileceğimiz bir tek iş vardır, o da ölmek.
“...gençliğimde de kendimi güzel bulmazdım fakat gençliğin bizatihi güzellik olduğunu yaşlanınca anladım .”
Kimin, kimin hizmetinde olduğunu bilmiyorsun. Kimseye güvenme.
Toplumsal komplo kuramı... Tanrı'yı bırakıp sonra da, "Tanrı'nın yerinde kim var şimdi?" diye sormaktan kaynaklanır.