Kötülük daima iyiliğin hizmetindedir.Kötü diye birşey yoktur!
Görünürde olumsuz olan her türlü aksilik veya yatay düzlemdeki insanın haksızlık dediği, aslında gerçekte, bir lütuftur...en haksız olaylar hareketler ve koşullar oluşu daha yüksek bütünlüğü, birlik ve özgürlük seviyelerine yükseltmek için ortaya çıkarlar.