irem

irem
@artelitus
ne kadar yakından ve arada uçurum; insanlar, evler, aramızda duvarlar gibi…
ama en iyi anlarımda bile, ben hep hüzünlenirim.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
hayatımda hiç ısınmamıştım ki ben, hem de hiç.
en kuvvetli insanların da zayıf anları olur.
onda öyle bir hal var... insana azıcık darılsa hemen yanından kaçacak gibi bir hal...
demek hayat böyle iki adım ilerisi bile görülmeyen sisli ve yalpalı bir denizdi. tesadüflerin oyuncağı olduktan sonra ne diye bir irademiz vardı? kullanmadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?