Mutluluk içinizden gelen bir şey olmalıdır ve sevgilinize ya da eşinize bağlı olmamalıdır. İyiliğiniz onların değil, sizin sorumluluğunuzdur. Aynı şekilde onların iyiliği de sizin değil, kendi sorumluluklarıdır. Her birey kendine bakmak durumundadır. Ayrıca iç huzurunuzun en yakınınızdaki insan tarafından bozulmasına izin vermemeyi öğrenmelisiniz. Eğer partneriniz güvenlik hissinizi tehdit edecek şekilde davranırsa, kendinizi bu durumdan duygusal olarak uzaklaştırabilmelisiniz; “kendinize odaklanın” ve sakin kalın. Bunu yapamıyorsanız sizde bir sorun var demektir. Karşı tarafın ağına düşmüş ya da “karşılıklı bağımlı” olabilirsiniz ve daha iyi “sınırlar” çizmeyi öğrenmek zorundasınız.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Peki yalnızca ıstırabınızın ve acınızın özgün olduğuna inanmak bir sanrı değil mi? Ya da yalnız olduğunuza, sizi yaratan evrenle hiçbir ilişkiniz falan olmadığına inanmak sanrı değil mi? Veya kaderin sizi seçip lanetlediğine inanmak? Ya da yeteneklerinizin yalnızca sizi yok etmek amacıyla verildiğine inanmak?