Gerekli olmayan şeylerden vazgeçerim; çocuklarım için paradan vazgeçerim, canımdan da vazgeçerim ama kendimden vazgeçmem. Bunu daha açık nasıl anlatacağımı bilmiyorum; ben de daha yeni yeni anlamaya başlıyorum, içimde henüz uyanan bir şey bu.
Onun kendinde olmadığını apaçık görebiliyordu. Daha doğrusu, onun kendine geldiğini ve dünya karşısında bir giysi gibi kuşandığımız yapay kişiliği günden güne kenara koyduğunu göremiyordu.
Milyonlarca televizyon seyircisinin açgözlülükle seyrettikleri ölen Somalili çocuklar artık ölmüyorlar mı? Ne oldular acaba? Şişmanladılar mı, yoksa zayıfladılar mı? Somali diye bir ülke var mı hâlâ? Dahası, hiç var olmuş muydu? Bir serabın adı olmasın sakın?