Aptal düzen yüzünden hayatımızın çoğu kısmını kendimiz gibi davranmadan, rol yaparak yaşıyoruz. İnsanların vereceği tepkilerden, Özgür olmaktan korkuyoruz, büyük insanları memnun etmek birer borç gibi geliyor bize. Ama nereye kadar devam edecek bu ? Öylece kukla olup gidecek miyiz ?