Günışığı

Günışığı
@arzzuka
Bir çulum var atarım, nerede olsa yatarım.
Sınıf Öğretmeni
Konya
8 Eylül 2002
4 okur puanı
Nisan 2026 tarihinde katıldı
İnsanoğlu güzelliğe böylesine hayran kalabiliyorsa, bu savaş ne, bu biribirlerini yeme, aşağılama, bu akan suya, uçan kuşa, yaprağın üstüne konmuş kelebeğe düşmanlık niye? Deli mi bunlar, deli mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah.. dedim sonra Ve acilen makas değiştirdim. İç ses, diye söylendim, Raydan çıkma bundan sonra.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Şiir