Bir kitabi once okuyup sonra varsa filmini izlemek cok keyifli. Bu kitap ve film icin bir keskem var. keske daha once okusaydim... Jane ve Elizabeth’in hayatina konuk olmak beni oldukca heyecanlandirdi. Balolara beraber katildik diyebilirim :))) Iyi ki kitaplar var da tek bir hayat degil ölünceye kadar binlerce hayat yasiyoruz... :))
Sevgiler,
Sevval.