Duyguların birer illüzyon olduğunu söylemiyorum. Duygular gerçektir, ancak çiçekler ve yabani otlar gibi toplumsal anlamda gerçektir. Her şeyin göreceli olduğunu söylemiyorum. Öyle olsaydı medeniyetimiz çöküntüye uğrardı. Duyguların "sadece kafanızda" olduğunu da söylemiyorum. Bu toplumsal gerçekliğin gücünü hiçe saymak olur. Para, itibar, kanunlar, hükümet, arkadaşlık ve en derin inançlarımızın hepsi sadece insan zihninde var olur, ancak insanlar bu kavramlar için "yaşar ve ölür". Hepsi gerçektir çünkü insanlar gerçek oldukları konusunda hemfikirdir. Ancak duygular da dahil olmak üzere hepsi sadece "insan algısının huzurunda" gerçektir.