Kimbilir belki bu kadar sevmezdik birbirimizi,
Uzaktan seyredemeseydik ruhunu birbirimizin..
Kimbilir felek ayırmasaydı bizi birbirimizden,
Belki bu kadar yakın olmazdık birbirimize..
Biri vardır örneğin, deli gibi görmek istediğiniz.. Haketmişsinizdir de bunu ama göremezsiniz. Kırk çeşit imkansızlık bir araya gelir ve bir türlü göremezsiniz.
Oysa onu görmeyi hiç haketmeyen (hak etmeyi bilerek kullanıyorum, çünkü bu bir hak bence) bir sürü saçma sapan adam her gün görürken, burnunun dibinden ayrılmazken hatta, siz göremezsiniz.
Mahalle bakkalı, mesai arkadaşı, komşusu..
Coğrafi mecburiyet dışında hiçbir vasfı olmayan bir dolu insan sizin bir kez bakmak için yanıp tutuştuğunuz gözlere her gün bakar.
Siz bakamazsınız...
Ben şimdi sana kalk gel demem.
Beklerim hep ama gel demem.
Diyemem.
Çünkü öyle öğrendim.
Canım çok yanıyor şu an.
Şimdi gelsen, sarılsam sana,
yapıştırsam başımı göğsüne,
ağlamaktan ortalığı ayağa kaldırırım.
Ama gel demem.
Diyemem...