📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap ilk sayfalarından itibaren çok sürükleyici ama fazla bir şey beklememek lazım bildiğiniz heyecanlı aksiyonlu bilim kurgu. Kitap bir an bile canınızı sıkmaz bilim kurgu da seviyorsanız sizi içine alır. Yazarın anlatım tarzı da gayet akıcı. Yalnız konuya göre kitap biraz kısaydı. Sanki sonuna doğru işi çıkmış gidecekmiş gibi biraz bitmesi için acele etmiş sonuna doğru birden olaya dalıp bitmesini istemiş. Ve böyle bir teknoloji için basit bir final yapmış. Devamı gelecek gibi çünkü kitabın sonunda hiçbir şey tam olarak bitmiyor. Sanki bir başlangıç gibi final yapmış. İnsan düşünmüyor da değil madem devam edecek niye bu kadar kısa bir kitap
Bu yazarın okudum ilk kitabı bir arkadaş tavsiyesi ile aldım bilim kurguyu da severim hani sonra okumaya başladım ama nasıl sıkıldım anlatamam başları fena sıktı. Sonra 100. sayfayı geçtikten sonra beni biraz içine almaya başladı. İlerledikçe ve hatta sona yaklaştıkça iyice içine girmeye başladım. Bundaki en büyük etkende yazarın bir hikaye altında vermek istediği fikirdi. Bir süre sonra hikayenin arkasında ki fikri görmeye başlıyorsunuz bu sizin düşünmenizi ve bazı soruları kendinize sormanızı sağlıyor. Ama sonunu beğenmedim çok basit bitiyor gibi geldi. Sanki geçiş eksik gibi yada ne bileyim anlatamıyorum. En iyisi okuyun siz karar verin