Umarım güzel bir hayat yaşamışsındır. Güzel bir meslekle iştigal ettin, çok arkadaşın oldu, birçok güzel kitap okudun, güzel evlerin oldu, güzel elbiselerin oldu.. çok tatlı güzel kedilerin oldu ve pek de tatlı olmayan bir ben vardım bir de. Keyfini çok kaçırmadığımı umarım.
Asla yaşlanmayacaksın, asla o çok korktuğun Alzheimer’a yakalanmayacaksın, en güzel halinle, kıvrılarak düşen bir yaprak gibi gittin..
Biraz daha sabredebilirdin, birlikte gidebilirdik. Dünyanın sonuna çok zaman kalmadığını söylüyorlar.
İnatçı kavanoz kapakları için basit bir teknik buldum, kenarından bıçakla fıs yapıyorum hemen açılıyor. Kitap okusam kimse ses çıkarmıyor.. sanata doyuyorum.
Esasen yalnızlıkla bir problemim yok yani, ben sensizliği pek sevmiyorum.