Sarah Jio 'yu çok seviyorum. kitapları genelde birbirine benzer ve aynı tarz olsa da her seferinde kendini okutmayı başarıyor ve asla sıkılmıyorum. karakterlerine genelde kızıyorum ve davranışlarına, hareketlerine, kararlarına anlam veremiyorum ama bi yandan da anlıyorum gibi onları (biraz) ama benim kitapların ennn sevdiğim yanı karakterlerinin her seferinde yeniden başlamak için bi motivasyon/başlangıç noktası bulması. şimdi gündüzsefasını bitirdim ve ada için hem üzülüyorum hem seviniyorum hem de onu o kadar takdir ediyorum ki..
ve sarah...
anne sen bu insanları yazarken ne yaşıyorsun da her seferinde ben seni okurken ağlıyorum bilmiyorum ama teşekkürler ya. ilk defa ortaokulda okudum seni ve o günden bugüne hep bir şeyler hissetmek istediğimde elimin gittiği yazar oldun seni çok seviyorum. yeşil deniz kabuğunu aldığım günü hatırlıyorum ve almaktan nerdeyse vazgeçecektim iyi ki diyorum, iyi ki almışım ve hayatıma renkler katmışım 💌