"Benim bu adamdan daha bilge olduğum kesin. Çünkü ikimizin de kendimizle övünebileceğimiz bir bilgimiz yok. Ancak o bilmediği şeyleri bildiğini sanırken, ben bilmediğimin farkındayım. Bu nedenle ben bilmediğimi bilmek noktasında biraz daha fazla bilge görünüyorum."
Şimdi insanın gönlüne göre davranması gerektiğini öğrendim; bize doğru gibi görünen şeye çok yakın olmamız, bize zorla yaptırılmaya çalışılan şeyi hiçbir zaman kabul etmememiz gerektiğini de öğrendim.
Acaba altmış yaşına gelince benim anlatacak neyim olacaktı? Belki de ben içeriği olmayan bir tiyatroyum dedim kendi kendime, hem kim beni ziyaret edecekti ki!