Kimoldugumunönemiyok

Kimoldugumunönemiyok
@astropheiccl
Sana ihtiyacım yok ki benim. İnsan yalnız da mutsuz olabilir çünkü... - Sabahattin Ali
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Muhakkak ki dünyanın en lüzumsuz adamıydım. Hayat beni kaybetmekle hiçbir şey ziyan etmeyecekti. Hiçkimsenin benden bir şey beklediği ve benim hiçkimseden bir şey beklediğim yoktu. - Sabahattin Ali
Edebiyat
"İnsanları genel anlamda seviyorum ama kimseye tahammülüm yok."
Edebiyat
"Birden sokakları dolduran kalabalıkta o'nun da olabileceği aklıma geldi, içimdeki sıkıntı eridi."
Edebiyat
"Saat üç. Bir şey yapmak isterseniz, bu saat ya çok geç ya çok erkendir."
Edebiyat