En çok üzerinde durduğum konu, insan denen yaratık olduğu halde, kadınların karmaşıklığı beni daima şaşırtmıştı. Laboratuvarımda bir erkek yaratabilirdim ama bir kadın yaratmayı dener miydim hiç ?
Anlayınız ! Anlayınız ! Anlayınız !
Ülkede çalışan, üreten her insan bir değerdir. Bu kişinin yediklerini, içtiklerini, tüketimini hesaplayınız ! Akıllıca yetiştirilen her insanın ülkeye neler kazandırabileceğini bir düşününüz! Bir de üretmeden tüketenlerin , sarhoşların, asalakların maliyetini düşününüz! Eğer halkımız eğitim görmüş olsaydı, bu insanların her biri ülke için, millet için çalışan, üreten birer güç kaynağı olurdu.