Sürükleyiciydi, bir çırpıda bitti fakat yazarın ara ara kendi fikirini belirtmesi beni rahatsız etti, uzun cümleler betimleme ve benzetmelere yer verilmiş ( 1 cümle yarım sayfa sürüyor, ben hoslanmam)Esir olmanın ve oldurmanın hislerini, insanlık ilişkilerini duyguları yorumlayan bir kitap. Aşk hikayesine hızlıca giriş yapıldı, bana çok geçmedi o yüzden. Sonuna gelecek olursak Nil nehrinde de böyle olması yakışırdı..