"Neyi öğrendim biliyor musunuz?
Sımsıkı tutunmak yerine bırakmayı. Benden gitmek isteyeni uğurlamayı.İyi gelmediğim ve bana iyi gelmeyen ne varsa bırakmayı.Sessiz,sedasız,kavgasız,kaossuz bırakmayı ve oradan öylece uzaklaşmayı.Başkalarının yolundan gitmek yerine kendi yoluna bakmayı.Birilerini kazanmak için kendimi kaybetmek yerine başkalarını kaybetmeyi ve kendimi kazanmayı.Zaman zaten gösteriyor kaybedeni ve kazananı."