"Savlarımın eksikliğinden değil,küstahlık ve utanmazlığımın eksikliğinden,birde benden büyük bir memnuniyetle duymayı beklediğiniz sözleri söylemediğim için mahkum oldum.Ağlayıp dövünmedim ve başkalarından duymaya alışkın olduğumuz,ama bana yakışmayan şeyler yapıp söylemedim.Buna rağmen,tehlike altında olduğumda özgür insanlara yakışmayan şeyler yapmam gerektiğine inanmadım ve şimdi de kendimi böyle savunduğum için pişman değilim.Kendimi şimdi savunduğum şekilde savunduktan sonra ölmeyi,yalvarıp yakararak ölümden kurtulmaya yeğ tutarım."