"Her şeyi bir yas tülünün ardından görmek dermansız kişiliklere özgüdür; ruh kendi ufuklarını kendi açar, göğü fırtınalı görmenizin nedeni karamsar ruhunuz."
Benim bana daima böyle eşlik eden iki dostum vardir: Biri yaşamım, diğeri ise aklımın bana verdikleri. ikisinin ruhu da içimde yaşar. Tereddüde kapildiğımda onlara danışırım ve bir iyilik yaparsam, bu onlarin tavsiyeleri sayesinde gerçekleşir.