"...hiç endişelenmeyin, kalbimin en derinlerine özenle gömeceğim kederimi öyle belirsiz, öyle gizli kılacağım ki,bana acımak için hiç tasalanmayacaksiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tüm umutlarım yıkıldı, yüreğim paramparça oldu, hayatım söndü, etrafımda sadece yas ve bezginlik var; dünya küle döndü; insanların sesleri içimi parçalıyor..
Sevgili kardeşim, seninle mektuplasmak yorucuydu be; kendi kendimle mektuplaşmak gibiydi. Sanki ben bana mektup yazıp yollamışım, sonra da geçip karşıya okuyup cevap yazıp gene kendime yollamışım.