Güzel sessiz sakin bir kitaptı öyle abartılacak bir şey yoktu iki yazarı ve kitapevi sahibini acayip shipledim kadın keşke tiriplere girmeseydi . Öyle bir şeyler okuyayım diye arıyorsanız tam okunacak kitap ağır değil . Okurken bir an ben de kendimi orada hissettim güzeldi ya okunur ama çok bir şey beklemeyin