"Benimle konusmak istememen, senin için daha kötü oldu. Artik sen benimle konusmak isteyeceksin, ama bu kez ben konusmayacagim. Senin için daha kötü olacak,"
Anna'nin yüzü bir an gevsedi ve bakıslanndaki alaycı kıvılcım söndü; fakat "seviyorum" sözü onu yine sinirlendirmisti.
"Seviyor mu? O sevebilir mi? Sevgi diye bir sözcüğün varligini duymamis olsaydı,hiçbir zaman bu sözcügü kullanmazd. Sevginin ne oldugunu bile bilmez."
Hep şaşarım, insanlar beni şımartmak için neden agizbirligi ediyorlar diye. Ben ne yaptim, ne yapabilirdim?
Affetmek için senin yüreğinde o kadar çok sevgi vardı ki...