Kitap Yorumu
-
5/5
-
Öncelikle kitapta sadece bir sıkıntı vardı. Kitabı okurken bazen karakterleri karştırıyordum. Bazı yerlerde çok fazla karakter vardı. Ama genel olarak kurguyu beğendim. Kısaca konusundan bahsedecek olursam, nikahından kaçan baş karakter kızımız Naomi arabası ile başka bir yere gider. Kahve bağımlısı Naomi bir kafeye girer ve bütün gözler onun üstüne çekilir. Hiç bir şey anlamaz tabi. Sonra kasanın üstünde ikizi Tina’nın fotoğrafı vardır. Bütün kasaba Tinadan o kadar bıkmış ki her dükkan kapısına Tina giremez yazarak fotoğrafını koyar. Naomi, Tinaya çok benzediği için bunu Tina zanneden kasiyer direkt dükkan sahibini arar. Dükkanın sahibi Knox dükkana geldiğinde Naomiyle karşılaşır. Naomi, Tina olmadığını kanıtlar. Fakat dükkandan çıktığı zaman arabasının park ettiği yerde olmadığını fark eder. Knox bu durumda Naomiye yardım etmek ister. Knox ve Naomi karakola gider şikayettw bulunur. Karakoldan sonra kaldığı motelin kapısının açık olduğunu fark ederler. Tina Tina Tina. Yine yapmış yapacağını hem kızını Naomiye kakalamış. Hemde bütün parasını çalmış. Bu olay üzerinden ilerleyen kurgu Naomi ve Knox’un aşkını tetikler. Ben çok severek okudum. Hatta bayıldım.