Ah men gunden-gune bu gozellesen
isikli dunyadan nece el cekim ?
bu yerle carpisan, goyle ellesen
dostan,asinadan nece el cekim?
Heyat dedikleri bu kesmekesden
qelbimde, qanimda yanan atesden
geceden,gunduzden,aydan, gunesden
bu engin fezadan nece el cekim?
Mehriban sevgilim qarsimda durdu ,
Yene sairliyim basima vurdu,
Mende mecnun tek maraqla sordu;
-Bu saci leyladan nece el cekim?
"Ben ikide birde böyle oluyorum. Bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar çok seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil... İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı."
Bir sene sonra mahsul almak istiyorsan yere tohum ek. On sene muddetle hep mahsul almak istiyorsan ağaç dik. Yüz sene mahsul almak istiyorsan insan yetistir.