İnsanın kalbi birine aitse başka hiç kimsenin ilgisi pek bir şey ifade etmez.Sevilen kişiyle ilgili olmayan her şey o kadar yavan,o kadar sıradan gelir ki!
Neden en iyi insan bile sanki hep bir başkasından bir şeyler gizliyor ve ona karşı susuyor? Doğrusu Neden,eğer boş yere konuşmadığını biliyorsa,kalbinde ne varsa doğrudan söylemiyor? Herkes gerçekte olduğundan daha katı görünmeye çalışır,sanki herkes açıkça dışa vurursa duygularıyla alay edileceğinden korkmaktadır.