rebecca

"Herkes anı yaşa der ya. Söylemesi kolay, anı yaşamak ne demek ki? Esasen anı yaşamak, şu anda yaptığımız şeye tüm kalbimizi vermemiz demektir. Nefes alırken sadece soluğumu- za, yürürken sadece adım atmaya, koşarken sadece koşmaya odaklanmak demektir. Her seferinde tek bir şeye odaklanmak yani. Geçmişi ve geleceği unutmak."
Reklam

rebecca

, bir kitap okudu
8/10
·479 syf.·
28 günde okudu
·
2024 33. kitabı
Nikolay Gogol
7.9/10 · 29,4bin okunma
‘sadece içimde susmak istemeyen bir ses olduğu için yazıyorum.’
‘sırça fanusun içinde ölü bir bebek gibi takılıp kalan insan için, dünyanın kendisi kötü bir rüyadır.’
Reklam