"Son zamanlarda kimseyle tartıșmadı, annem de artık her zamanki eziyetlerinden vazgeçip kızı rahat bıraktı, biz de bir șey yapmadık. O halde niçin ağlıyor?"
"Bunu tahmin edebiliyorum," diyor ablası.
"Niçin peki, niçin, bana da söylesene!"
Kız önce duraksayıp sonunda, "Sanırım âșık oldu," diyor.