Hee hiç yoktu..! :))
"Padişahımız efendimizin saltanatları devrinde böyle canavarlıklar olur muydu efendim, nur-i ayanım?"
Sayfa 384·Kitabı okudu
Bütün halktan ürküp kaçtım herkesten kurtulup aştım Ne saklıyım ne ayanım neylerim varı mekânı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nur-ı ayanım ,ıslak bir karanfil mi gözlerin Her yaprağı nazenin her çizgisi ağlamak