evet, sevdiğiniz kişinin sizde sevebileceği hiçbir şey bulamaması gerçekten berbat bir durum. Düşününce herkesin sevilebilecek olan en az bir parçası ya da bir yönü vardır. Göremiyorsa suç onundur ama acı senindir.
Ağlamak güzeldir, insana çaresizliği öğretir ama ağlamaya alışmak kötüdür çünkü insan alışırsa her sıkıştığında ağlar ve bu güçsüzlüğü doğurur. Sonra güçsüz biri olup çıkarsın.