aybüke

aybüke
@aybayb
altaylardan tuna’ya
@aybayb·
·
sabitlendi
‘payidar’
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
‘O tek insanı bulabilsem, kurtulacaktım!’
‘Yukarıda bir yerde bir Tanrı varsa, umarım benim viski içmem ya da domuz yememden çok daha önemli meselelerle uğraşıyordur.’
‘Lakin tek korkum: Yarın ölebilirim kendimi tanıyamadan.’