Kitabı uzunca bir süre yarım bıraktım. Bir arkadaşım yarısından sonra kitap akıyor dedi. Ona güvenerek 5-6 ay sonra kitaba kaldığım yerden tekrar başladım ve gerçekten başlamama değdi. Sonu ne olduğunu anlamadan bitti daha açıklayıcı bir son isterdim sadece.