Çok naif, etkileyici; bir o kadar da duygusal bir kitap. Bitirdiğimde üzerinde çok fazla düşündüğüm aynı zamanda hüzünlendiren bir kitap oldu. İyiki okumuşum diyecebileceğiniz türden.
Okuduğum en güzel 3 kitaptan birisi. O kadar etkileyiciki; insan olayın içinde kendini görüyor. Çok canlı bir anlatımı mevcut. Bitene kadar zorunlu sebepler dışında asla elimden düşünemedim.