Artık irademden özgür olmak istemiyorum. Çünkü özgür olan insan aslında özgür değildir. Hiç bir şey yapmayan da günahsız değildir. Peki. Yalnızca hizmet eden özgürdür, iradesini başkalarına veren, gücünü bir iş için harcayan ve sorgulamadan işini yapan kişi özgürdür. Eylemin sadece ortası bizim elimizdedir. Eylemin başı ve sonu, nedenleri ve sonuçları tanrının iradesindedir.