Bir savaşı, bir çatışmayı, bir ilişkiyi sonlandırmanın en kötü yolu, ağır ağır, acı vererek bitirmektir. Böyle bir sonlandırmanın bedeli çok ağırdır: özgüven kaybı, bir dahaki sefere çatışmadan bilinçsizce kaçınmak, küskünlük ve düşmanlık duygularının yükselmesi ve aslında gereksiz yere zaman kaybı.