Uzun zamandır İhsan Oktay Anar okumamıştım daha önce yarım bıraktığım kitabı şimdi bitirdim ve neden yarım bırakmışım bu güzelim eseri diye düşüncelere daldım. Müzik bir romanın içine bu kadar güzel yerleşebilir miydi? Okurken kah heyecanlandım kah üzüldüm tüm duygular bir araya gelip bir beste yapmışlar gibiydi. Günümüzde böyle bir yazarın kıymeti bilinmeli. Tarihi eserlerine bu şekilde güzel yerleştiren be onu yaşatan biri çıkar mı? Suskunlar sessizliğin Allahın sesi olduğunu bilenlerdir.