"Seni bulmaktan önce aramak isterim.
Seni sevmekten önce anlamak isterim.
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep hep yeniden başlamak isterim."
"Sen ve ben, mavi ve yeşil, siyah ve beyaz… Ama en çok siyah ve beyaz!"
Yazar ırkcılık, ayrımcılık ve önyargıdan beslenerek insana ‘insan’ gibi bakmamız gerektiğini masum bir kız çocuğunun ağzından anlatmaya çalışıyor "Sıfatları kaldırırsan geriye gerçekler kalır." diyerek. Siyah insan, beyaz insan. Aslında gerçek her ikisinin de insan oluşunda.
Keyifle okuduğum bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim.