Bütün okurlar övüyordu, merak ettim aldım. Gerçekten bu kadar güzel mi acaba dedim ama gerçekten de beğendim. Bir yanım buruk, aklım kitapta. Yaşamak zor iş hele bir de geride kalan sizseniz.
Yani ilk başta Asyalıları övüyor gibi görünse de doğruları söylüyor. Asyalılar doğal olanı bozmadan teknolojiyi yerleştiriyor. Doğaya uyum sağlamak onlar için normal gibi. Beni düşündürecek bir kitap olacağını düşünmemiştim.