"Her ne olursa olsun o öldü ! Öldü ve sizin burada, kendi evinizde oturup hâlâ titreyerek yas tutmanız çok acınası bir durum. Sevdiğini kaybeden tek kişinin kendiniz olduğunu mu sanıyorsunuz?
O anda.
Kardeşi yanında duruyordu.
Kardeşi ona susması için yalvarıyordu ama o da ölüydü, dinlemeye değmezdi.
Bir trende ölmüştü.
Onu karlara gömmüşlerdi.
Eve yürürken başka bir para daha bulabilirlerse diye gözlerini açık tutmalarını hatırlattılar birbirlerine.
Elbette başka para bulamadılar. Tek bir öğle üzeri bir yana, kimse bir yıl içinde iki kez şanslı olamazdı.