“Bavula Sığmayan, birçok öyküden oluşan ama her biri tek başına bir roman gücünde olan bir kitap. Her öyküsü ayrı ayrı çok etkileyiciydi; içlerinden geçip gitmek değil, durup üzerinde düşünmek gereken metinlerdi. Okumaya fazlasıyla değer bulduğum bir eser oldu. Eline sağlık Nermin Yıldırım, yine harika bir kitap olmuş.”